Op dit moment is het niet mogelijk om telefonisch een reparatie te melden. Heeft u een noodgeval zoals een gaslucht, ernstige lekkage of een buitensluiting? Bel direct met 070 - 311 03 50. Bij andere meldingen, vragen wij u ons op een later moment nog een keer te bellen. Sorry voor het ongemak.

Tips & advies

Geen warm water meer?

geen warm water meer

Sommige bewoners hebben een boiler die het warme water in hun woning verzorgt. Vanaf 31 december verandert er iets in het signaal dat de boiler ontvangt. Hierdoor is het mogelijk dat u geen warm water meer heeft. Hieronder leggen wij u uit wat u moet doen om ervoor te zorgen dat u warm water blijft houden.

Zorg dat uw boiler het blijft doen

Uw boiler maakt gebruik van een zogenaamd Toonfrequent-signaal (TF-signaal). Dit signaal zorgt ervoor dat er geschakeld wordt tussen dag- en nachttarief. Om ervoor te zorgen dat u gebruik kunt blijven maken van warm water moet u uw boiler omzetten op het dagtarief. Netbeheerder Stedin zorgt ervoor dat uw boiler warm water krijgt. Daarom vindt u op hun website www.stedin.net/slimme-meter/uitschakelen-tf-signaal een filmpje en stappenplan waarin uitleg wordt gegeven.  

Volg het stappenplan

Op www.stedin.net/slimme-meter/uitschakelen-tf-signaal/in-en-uitschakelen-boiler vindt u het stappenplan. In dit stappenplan wordt uitgelegd wat u kunt doen om ervoor te zorgen dat uw boiler het blijft doen. Wij adviseren u dit stappenplan voor 20 december 2021 te doorlopen.

Heeft u geen boiler die het warme water verzorgt? En heeft u toch geen warm water of uw verwarming werkt niet? Bekijk deze tips